Skocz do zawartości

Zachariasz

Zasłużony
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

14 Neutralny

2 obserwujących

Ostatnie wizyty

505 wyświetleń profilu
  1. Zachariasz

    ✅ NOMADA

    Hanza oraz Nomada współtworzą Podziemny Syndykat - piszę to chcąc uprzedzić pytania dlaczego tematy te są w archiwum. Nomada wciąż pełni te same obowiązki, co w tym temacie.
  2. Zachariasz

    ✅Podziemny Syndykat

    Hanza oraz Nomada współtworzą Podziemny Syndykat - piszę to chcąc uprzedzić pytania dlaczego tematy te są w archiwum.
  3. Zachariasz

    Event: karawana

    Myślę, że to tyle z tej dyskusji. Zamykam i wrzucam do archiwum
  4. Zachariasz

    Ptaki Nocy

    Nie podoba mi się, że forma aplikacji jest jednym zbitym tekstem po środku co wygląda trochę jak choinka, dodajcie grafiki. Poza sprawami estetycznymi, historia nie trzyma się kupy i przy następnej próbie radził bym napisać coś bardziej przyziemnego bez chociażby takich hitów jak napady na asasynów. Następnym razem zwróćcie uwagę, żeby nie zaczynać z jakąś nie wybujałą przeszłością, no i również jak Serek wyżej napisał, powtórzenia. Aplikację odrzucam, spróbujcie jeszcze raz później albo zacznijcie od tworzenia projektu IC. (Zapomnieliście dodać tag do tematu [ORGANIZACJA PRZESTĘPCZA], skąd inaczej ja mam wiedzieć w dziale aplikacji, że nie jest to temat dotyczący jakiejś karczmy?)
  5. Zachariasz

    Event: karawana

    Sprawa wyglądała w taki sposób, że otrzymałem wiadomość od supportera w prośbie o pomoc przy zorganizowaniu eventu transportu. Zgodziłem się i będąc w roli opiekuna półświatka, na tamten moment moim jedynym zobowiązaniem było poinformowanie grup przestępczych o nadchodzącej karawanie - przypuszczałem wówczas, że nadchodzące wydarzenie będzie skierowane również z myślą o przestępcach. Niestety, owy napad był poza moimi ustalonymi od górnie kompetencjami i jako opiekun organizacji przestępczych mogę jedynie zobowiązać się do przeprowadzenia nowego, a przede wszystkim przemyślanego i spójnego wątku na własną rękę na rzecz leśnych bandytów.
  6. Zachariasz

    ✅ NOMADA

    Okej, akceptuje - zgłoś się do mnie na dc bo miałbym Ci sprawę do wytłumaczenia
  7. Od teraz do czasu nieokreślonego zasada wejścia do kanałów zostaje zaostrzona - nieupoważnionym grozi kick, dla bardziej upierdliwych admin jail, a zawziętych CK. Nie ma tutaj mowy o zabłądzeniu, bo mama taty kolegi szuka szybkiego zarobku. Edytowano punkt 4.4
  8. Akceptuję, dogadamy się na discordzie
  9. Zachariasz

    ✅ NOMADA

    Wrzucam pod lupę dla reszty, oceniajcie
  10. Dodano punkt 3.10 oraz 4.4
  11. Mówiąc w skrócie, jest to temat gdzie możecie zamieszczać screeny jako dowód przeprowadzonego włamu. Na podstawie ich przebiegu i końcowego "wyniku", zostaną odpowiednio przydzielone przedmioty. Poniżej znajduje się krótki regulamin do którego bezdyskusyjnie każdy musi się dostosować podczas wykonywania takiej akcji. 1. Temat służy wyłącznie do dokumentacji screenów, zabrania się komentowania czy też dyskusji w nim. 2. Włamania można dokonać niezależnie od pory dnia. 3. Zakazuje się włamań do miejsc publicznych (urząd, koszary, kaplica itd). 3a. Wyjątkiem od tej sytuacji, może być zgoda opiekuna organizacji przestępczych (Zachariasz), co skutkuje nadzorem w trakcie wykonywania włamu. 4. Włamanie może dokonać każdy, kto jest członkiem organizacji przestępczej. 5. W trakcie włamu, maksymalnie mogą w niej uczestniczyć 4 osoby. 6. Po dokonanej akcji włamania, osoba włamująca się (bądź grupa) ma obowiązek zamieścić screeny w ciągu 2 godzin od jej zakończenia. 7. Włamanie musi być nadzorowane przez Mistrza Gry. 8. Odstęp między pierwszym włamaniem, a następnym wynosi trzy dni (OOC).
  12. REGULAMIN GRUP PRZESTĘPCZYCH 1. Informacje ogólne 1.1 Przywódca organizacji przestępczej bierze pełną odpowiedzialność za członków swojej grupy. 1.2 Lider grupy ma prawo do wykonania FCK/FCJ na podlegającym mu członkowi organizacji. 1.3 Przywódca grupy przestępczej po utracie swojej postaci (tj. orzeczono dożywotni wyrok, ścięcie itp) nie ma prawa zachowania swojego stanowiska na innej postaci. 1.4 Lider organizacji może tylko i wyłącznie grać jedną postacią w swojej grupie przestępczej. 1.5 Przekazanie przywództwa nad grupą może zostać zrealizowane wyłącznie za zgodą Mistrza Gry. 2. Przynależność do grupy 2.1 Zakazuje się gry na dwóch postaciach w jednej organizacji. 2.2 Możliwość rozgrywki po stronie grupy przestępczej oraz straży miejskiej na jednej postaci jest dozwolone wyłącznie za zgodą Mistrza Gry. 2.3 Wojny między grupami przestępczymi są dozwolone. 2.3a Gra na dwóch różnych postaciach w dwóch, poróżnionych między sobą grupach przestępczych jest zakazana. 3. Napady oraz ofiary 3.1 W sytuacji unieszkodliwienia strażnika miejskiego, zakazuje się kradzieży pancerza/ubrania frakcyjnego. Zasada ta może zostać uchylona za zgodą Mistrza Gry. 3.2 Walki odbywają się w silniku gry. Za zgodą obu stron, potyczka może przybrać formę Roleplay. 3.3 Przedmioty, które posiada gracz w swoim ekwipunku realnie tam się znajdują. Oznacza to, że podlegają kradzieży - wyjątkiem jest punkt 3.1. 3.4 Przedłużanie akcji napadu jest surowo karane. 3.5 Zachowania nierealne w trakcie napadu podlegają surowym konsekwencjom. 3.6 Bójki zarówno w obrębie murów Wiltmarku, jak i poza nimi są dozwolone niezależnie od pory dnia. Należy jednak pamiętać o strażnikach, zarówno tych NPC, jak i graczy, którzy mogą przyłapać i ukarać sprawcę. Bójki poza murami (oraz również w obrębie kanałów w mieście Wiltmark) są dozwolone niezależnie od pory dnia, jednak gracz, który ze starcia wyjdzie zwycięsko, ma wtedy prawo okraść drugą, nieprzytomną postać. 3.6a Zabrania się okradania nieprzytomnych postaci w mieście Wiltmark, chyba że zezwoli na to Mistrz Gry. 3.7 Maksymalna ilość napadów, która przysługuje graczowi, to jeden na dzień OOC (napad na jedną osobę bądź członka innej grupy przestępczej). 3.8 W przypadku grupowego napadu, każdy z uczestników jest brany pod uwagę jako cała grupa. Innymi słowy, wszyscy w grupie wykorzystują swój dzienny limit. 3.9 Obowiązkiem ofiary, w przypadku udanego napadu jest oddanie wszystkich posiadanych przedmiotów (poziomu 1 craftingu broni i pancerzy) - wyjątkiem jest punkt 3.1 oraz 3.6a. 3.10 Osoby, które niewyjaśnionym powodem znalazły się w kanałach oraz są niezwiązane z żadną z organizacji przestępczych, mogą zostać okradzione / napadnięte bez większych powodów. 4. Zabójstwa postaci 4.1 Śmierć postaci gracza może nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: 4.1a Postać może uśmiercić jej właściciel w dowolnym momencie i bez podania przyczyny. Może on zdecydować czy zwłoki postaci zostaną znalezione czy nie, a umożliwić to może pozostawiając wpis na forum w dziale "Wydarzenia" (napisanie tematu w dziale wymaga pozytywnej weryfikacji przez członka zespołu). 4.1b Postać gracza może zostać uśmiercona przez postać innego gracza wyłącznie w odpowiednich warunkach i obowiązkowo pod okiem nadzorującego Mistrza Gry lub Administratora projektu. W takim przypadku to biorący udział w mordzie decydują o tym, czy informacja dojdzie do uszu innych postaci, lub/i czy zostanie napisana o tym wzmianka w dziale "Wydarzenia" (napisanie tematu w dziale wymaga pozytywnej weryfikacji przez członka zespołu). 4.1c Postać gracza może zostać skazana na egzekucję przez władze miasta Wiltmark i uśmiercona zgodnie z panującym prawem. 4.2 W związku z punktem 4.1 zabójstwa muszą zostać dokonane w miejscach wyludnionych oraz niestrzeżonych. 4.3 Morderstwa dokonane bez nadzoru Mistrza Gry lub Administratora będą unieważniane, a właściciel postaci dokonującej mordu zostanie ukarany za złamanie regulaminu. 4.3a Jedynym wyjątkiem może być sytuacja, gdy gracz zgodzi się na uśmiercenie swojej postaci bez nadzoru. 4.4 Osoby przebywające w kanałach miasta u których brakuje przynależności do określonej grupy przestępczej, bezwarunkowo grozi kara (w najgorszym przypadku blokada postaci wynikiem CK). Wyjątkiem od tej reguły stanowi zgoda mistrza gry/supportu. 5. Wojny organizacji przestępczych 5.1 Grupa przestępcza może dokonać wyłącznie jeden atak na konkurencyjną organizację tygodniowo. 5.1a Tyczy się to również odwetu. 5.2 Wymagana jest obecność co najmniej dwóch osób w trakcie ataku na wrogą organizację. 5.3 Forma przeprowadzanego ataku jest dowolna. 5.4 Przed przeprowadzeniem ataku na wrogą grupę, obecność lidera po stronie atakującej jest obowiązkowa (wyjątkiem są napady na samotnego członka przeciwnej grupy). 5.5 Obowiązkiem ofiar ataku (oraz strony atakującej) jest odegranie ran równej wagi aktualnego paska zdrowia. 6. Haracze 6.1 Kwotę, którą można wyciągnąć z haraczu ustala lider organizacji przestępczej. 6.2 Pieniądze z haraczu można ściągnąć maksymalnie po tygodniu od poprzedniego wymuszenia. 6.3 Jeden biznes może być kontrolowany tylko przez jedną organizację. 6.3a Punkt ten nie wyklucza wojny o wpływy między organizacjami. 6.4 Naciągane akcje haraczu będą surowo karane. Opiekunem organizacji przestępczych jest Zachariasz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...