Skocz do zawartości

Zachariasz

Mistrz Gry
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7 Neutralny

Ostatnie wizyty

254 wyświetleń profilu
  1. Mówiąc w skrócie, jest to temat gdzie możecie zamieszczać screeny jako dowód przeprowadzonego włamu. Na podstawie ich przebiegu i końcowego "wyniku", zostaną odpowiednio przydzielone przedmioty. Poniżej znajduje się krótki regulamin do którego bezdyskusyjnie każdy musi się dostosować podczas wykonywania takiej akcji. 1. Temat służy wyłącznie do dokumentacji screenów, zabrania się komentowania czy też dyskusji w nim. 2. Włamania można dokonać niezależnie od pory dnia. 3. Zakazuje się włamań do miejsc publicznych (urząd, koszary, kaplica itd). 3a. Wyjątkiem od tej sytuacji, może być zgoda opiekuna organizacji przestępczych (Zachariasz), co skutkuje nadzorem w trakcie wykonywania włamu. 4. Włamanie może dokonać każdy, kto jest członkiem organizacji przestępczej. 5. W trakcie włamu, maksymalnie mogą w niej uczestniczyć 4 osoby. 6. Po dokonanej akcji włamania, osoba włamująca się (bądź grupa) ma obowiązek zamieścić screeny w ciągu 2 godzin od jej zakończenia. 7. Włamanie musi być nadzorowane przez Mistrza Gry. 8. Odstęp między pierwszym włamaniem, a następnym wynosi trzy dni (OOC). Dla zachowania równowagi w początkach rozgrywki, włamania można dokonać dopiero trzy dni po starcie serwera! Po tym terminie, należy zgłaszać się do Mistrzów Gry/Supportu po nadzór akcji.
  2. REGULAMIN GRUP PRZESTĘPCZYCH 1. Informacje ogólne 1.1 Przywódca organizacji przestępczej bierze pełną odpowiedzialność za członków swojej grupy. 1.2 Lider grupy ma prawo do wykonania FCK/FCJ na podlegającym mu członkowi organizacji. 1.3 Przywódca grupy przestępczej po utracie swojej postaci (tj. orzeczono dożywotni wyrok, ścięcie itp) nie ma prawa zachowania swojego stanowiska na innej postaci. 1.4 Lider organizacji może tylko i wyłącznie grać jedną postacią w swojej grupie przestępczej. 1.5 Przekazanie przywództwa nad grupą może zostać zrealizowane wyłącznie za zgodą Mistrza Gry. 2. Przynależność do grupy 2.1 Zakazuje się gry na dwóch postaciach w jednej organizacji. 2.2 Możliwość rozgrywki po stronie grupy przestępczej oraz straży miejskiej na jednej postaci jest dozwolone wyłącznie za zgodą Mistrza Gry. 2.3 Wojny między grupami przestępczymi są dozwolone. 2.3a Gra na dwóch różnych postaciach w dwóch, poróżnionych między sobą grupach przestępczych jest zakazana. 3. Napady oraz ofiary 3.1 W sytuacji unieszkodliwienia strażnika miejskiego, zakazuje się kradzieży pancerza/ubrania frakcyjnego. Zasada ta może zostać uchylona za zgodą Mistrza Gry. 3.2 Walki odbywają się w silniku gry. Za zgodą obu stron, potyczka może przybrać formę Roleplay. 3.3 Przedmioty, które posiada gracz w swoim ekwipunku realnie tam się znajdują. Oznacza to, że podlegają kradzieży - wyjątkiem jest punkt 3.1. 3.4 Przedłużanie akcji napadu jest surowo karane. 3.5 Zachowania nierealne w trakcie napadu podlegają surowym konsekwencjom. 3.6 Bójki zarówno w obrębie murów Wiltmarku, jak i poza nimi są dozwolone niezależnie od pory dnia. Należy jednak pamiętać o strażnikach, zarówno tych NPC, jak i graczy, którzy mogą przyłapać i ukarać sprawcę. Bójki poza murami (oraz również w obrębie kanałów w mieście Wiltmark) są dozwolone niezależnie od pory dnia, jednak gracz, który ze starcia wyjdzie zwycięsko, ma wtedy prawo okraść drugą, nieprzytomną postać. 3.6a Zabrania się okradania nieprzytomnych postaci w mieście Wiltmark, chyba że zezwoli na to Mistrz Gry. 3.7 Maksymalna ilość napadów, która przysługuje graczowi, to jeden na dzień OOC (napad na jedną osobę bądź członka innej grupy przestępczej). 3.8 W przypadku grupowego napadu, każdy z uczestników jest brany pod uwagę jako cała grupa. Innymi słowy, wszyscy w grupie wykorzystują swój dzienny limit. 3.9 Obowiązkiem ofiary, w przypadku udanego napadu jest oddanie wszystkich posiadanych przedmiotów - wyjątkiem jest punkt 3.1 oraz 3.6a. 3.10 Osoby, które niewyjaśnionym powodem znalazły się w kanałach oraz są niezwiązane z żadną z organizacji przestępczych, mogą zostać okradzione / napadnięte bez większych powodów. 4. Zabójstwa postaci 4.1 Śmierć postaci gracza może nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: 4.1a Postać może uśmiercić jej właściciel w dowolnym momencie i bez podania przyczyny. Może on zdecydować czy zwłoki postaci zostaną znalezione czy nie, a umożliwić to może pozostawiając wpis na forum w dziale "Wydarzenia" (napisanie tematu w dziale wymaga pozytywnej weryfikacji przez członka zespołu). 4.1b Postać gracza może zostać uśmiercona przez postać innego gracza wyłącznie w odpowiednich warunkach i obowiązkowo pod okiem nadzorującego Mistrza Gry lub Administratora projektu. W takim przypadku to biorący udział w mordzie decydują o tym, czy informacja dojdzie do uszu innych postaci, lub/i czy zostanie napisana o tym wzmianka w dziale "Wydarzenia" (napisanie tematu w dziale wymaga pozytywnej weryfikacji przez członka zespołu). 4.1c Postać gracza może zostać skazana na egzekucję przez władze miasta Wiltmark i uśmiercona zgodnie z panującym prawem. 4.2 W związku z punktem 4.1 zabójstwa muszą zostać dokonane w miejscach wyludnionych oraz niestrzeżonych. 4.3 Morderstwa dokonane bez nadzoru Mistrza Gry lub Administratora będą unieważniane, a właściciel postaci dokonującej mordu zostanie ukarany za złamanie regulaminu. 4.3a Jedynym wyjątkiem może być sytuacja, gdy gracz zgodzi się na uśmiercenie swojej postaci bez nadzoru. 4.4 Osoby przebywające w kanałach miasta u których brakuje przynależności do określonej grupy przestępczej, muszą liczyć się z większym ryzykiem utraty postaci w wyniku CK (wymagana zgoda mistrza gry/supportu). 5. Wojny organizacji przestępczych 5.1 Grupa przestępcza może dokonać wyłącznie jeden atak na konkurencyjną organizację tygodniowo. 5.1a Tyczy się to również odwetu. 5.2 Wymagana jest obecność co najmniej dwóch osób w trakcie ataku na wrogą organizację. 5.3 Forma przeprowadzanego ataku jest dowolna. 5.4 Przed przeprowadzeniem ataku na wrogą grupę, obecność lidera po stronie atakującej jest obowiązkowa (wyjątkiem są napady na samotnego członka przeciwnej grupy). 5.5 Obowiązkiem ofiar ataku (oraz strony atakującej) jest odegranie ran równej wagi aktualnego paska zdrowia. 6. Haracze 6.1 Kwotę, którą można wyciągnąć z haraczu ustala lider organizacji przestępczej. 6.2 Pieniądze z haraczu można ściągnąć maksymalnie po tygodniu od poprzedniego wymuszenia. 6.3 Jeden biznes może być kontrolowany tylko przez jedną organizację. 6.3a Punkt ten nie wyklucza wojny o wpływy między organizacjami. 6.4 Naciągane akcje haraczu będą surowo karane. Opiekunem organizacji przestępczych jest Zachariasz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...