Skocz do zawartości

wisen

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

36 Neutralny

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wisen

    Marta

    zajebista biografia zwłaszcza ten zwrot akcji na końcu!
  2. wisen

    Spis sugestii oraz problemów

    to jakies glupoty walisz gostek. mam z kusza zapierniczac w takim razie, ktora tez nie pasuje do postaci barbarzyncy? nie ma zwyklego miecza na zrecznosc tylko szpady jakies, a z nich na pewno nie bede korzystal chocby mialy 200 dmg nawet nie mam ochoty komentować głupoty poniżej ...
  3. wisen

    Lekkie rozczarowanie

    serwer byl troche nastawiany na wprowadzenie nowych ludzi do rp w gothicu, ale to zawsze ciezki kawalek chleba. przy systemie poznaj jest to prawdziwa katorga, a sam system jest beznadziejny i irytujacy. PODOBA mi sie to, ze mozna nazwac kogos jakkolwiek chcemy, ale wiecej naprawde nie trzeba. zwlaszcza przy masie nowych graczy, ktorzy czesto odwalaja, wiec nawet nie wiesz jak sie nazywaja i kogo sie wystrzegac przed ewentualnym odwalaniem.
  4. wisen

    Pieniądze na start

    to bardzo fajnie. ja na drugiej postaci miałem złoto i tak. dla testu usunąłem ją i zrobiłem 3, również miałem 50 golda
  5. Postanowiłem stworzyć wątek ze spisem, aby służył jako lista drobnych propozycji oraz rzeczy, które wymagają poprawy. Nie ma sensu tworzenia pierdyliard tematów dla drobnych spraw, które wymagają poprawy bądź mało wymagających propozycji. Między innymi drzwi w tym oto wątku. 1. Usunięcie informacji o interakcji gdy przechodzimy nad skrytką - powinna byc niewidoczna, bo ktoś może sobie rzucić w krzak, a inny ktoś przejdzie obok i już wie gdzie. Powinny być w ten sposób niewidoczne, jednak po wpisaniu komendy powinny wyskakiwać, wtedy głównie właściciele i podglądacze będą znali położenie skrytek. By bardziej uświadomić, że ktoś tworzy/otwiera można dodać pętlę animacji, która za to będzie odpowiadała, np. plądrowanie. 2. Skalowanie listy graczy, handlu i tym podobnych - na 1366x776 nie jestem w stanie przejrzeć całej listy ani handlować. 3. Dodanie tradycyjnego stylu chodzenia, bo go brakuje. 4. Zmiana położenia napisu L INTERAKCJI - dajcie go niżej, bo przy ssach trzeba dużo ucinać. 5. Przy aktualizacji addona dodać jakieś pancerze dla kobiet, bo nasze chodzą w niczym tak naprawdę. Mogą to być nawet oryginalne z gothica, byleby jakieś były. 6. Dodanie większej ilości alternatyw dla broni na zręczność, gdyż jest ich po prostu mało, a np. ja grając barbarzyńcą nie wyobrażam sobie gry ze szpadą. 7. Po zabiciu wilka nie mogłem w tym wypadku, mimo wielu zmian w mojej pozycji, skorzystać z interakcji. Jest pod krzakiem, więc to najprawdopodobniej przyczyna. 7.5. Czasami po preparacji z np. zabitego wilka nic nie otrzymujemy, co raczej jest błędem. 8. Wypadałoby zwiększyć trochę limit sprzedaży przedmiotów u kolekcjonera, a przynajmniej chociaż dla osób, które poświęciły się profesjom typu myśliwy. Czyli zwiększenie ogólnego limitu sprzedaży bądź zwiększenie limitu sprzedaży skór, mięsa, pazurów itp. 9. Strzały po kazdym relogu wracają. Póki co to nie wszystko, a z czasem znajdą się kolejne rzeczy.
  6. wisen

    Celowanie łuk/kusza

    zdajesz sobie sprawe, że takie strzały lecą byle gdzie, nawet jeśli przeciwnik jest podświetlony?
  7. wisen

    Kilka słów o nienawiści ...

    Najwidoczniej nie zostanie, bo nie potrafisz przyznać, że również jesteś winny. Niby nie twierdzisz, a jednak nie przyznasz, że zaczęliście wy. . . to teraz jeszcze atak na arye we 3 iksde
  8. wisen

    Kilka słów o nienawiści ...

    Niby wszystko ładnie i pięknie, ale... dyskusja zrobiona z oczywistych względów, a mianowicie ukazanie drugiej grupy jako gorszej. Weźmy pod uwagę render, na którym widzimy głównie kurwy, a jak wiemy, to wy z nich korzystaliście. Jednak najbardziej zadziwiają mnie napisy "mortadeli kawał cweli" - został wymyślony przez was właśnie na ten render, gdy z drugiej strony "spływ kajakowy z nordmaru" - jeden z najłagodniejszych, a mimo to wciąż nie jest tooryginał, który był odrobinę ostrzejszy. Przechodząc dalej oczywiście nie pamiętacie, jak przez okrągły tydzień najeżdzaliście na nordmarczyków, często nawet graczy nie mających z nami nic wspólnego. Początkowo staraliśmy się to ignorować licząc, że administracja was ogarnie, bo leciały teksty typu "kurwy, jebane głupie nordmarczyki" praktycznie cały czas. Ducha winni gracze obrywali od was wyzwiskami, bo uznaliście ich za część naszej grupy. My też jesteśmy tutaj winni, bo powinniśmy byli od razu napisać do administracji, a nie czekać aż sami zaczną działać z litości. Zamiast tego po czasie zaczęliśmy odpisywać na wasze zaczepki, jednak nadal mogę śmiało stwierdzić, że prowokowałem was mniej razy niż grim mnie oznaczył, żeby obrazić. Dalej opisujecie zawiście sprzed kilku lat, o których również wy zaczęliście. Przez dwa lata nałogowo padały od was teksty "jebane głupie nakty" i to nietylko prywatnie, bo na ostatnim GRP padło kilka razy. To wy zaczęliście wyciągać jakieś syfy jako pierwsi, a o ile mi wiadomo, żaden z nas nawet nic nie wyciągał. Dodam, że to ty, grim, jedną z pierwszych rzeczy, jaką zrobiłeś po wejściu na discord serwera, była właśnie obraza mojej osoby, a dość niedawno postanowiłeś powiedzieć, że niby trzymam do ciebie urazę, chociaż ignoruje 80% twoich zaczepek. Wprawdzie to ty nie potrafisz odpuścić dawnych waśni, co potwierdza twoje zachowanie. Na przykład z chęcią wezmę twoje wyzwiska w moją stronę przez caluśeńkie dwa miesiące po tym, jak wyśmiałem twoje terminatorstwo na jakimś pseudolu. Oczywiście to nie było wystarczające, bo na innym pseudolu, gdy chciałem sobie pograć bandytami, postanowiłeś się mścić i wstawiałeś tam absurdalne oskarżenia ze mną związane, jeśli dobrze pamiętam, większość była edytowana photoshopem, a reszta po prostu wyciągana z kontekstu. Wszystko to, aby się zemścić na graczu, który ma cię gdzieś od dawna. Groziłeś mi nawet pobiciem. Ciężko mi jest zobaczyć ten wątek jako twoje dobre intencje, gdy od trzech lat nic tylko wyzywasz nas gdzie się tylko da, choć najwięcej tego jest na prywatnych discordach, gdzie parę razy mieliśmy dostęp bez waszej wiedzy. Pewnie wielu z was kojarzy teksty typu "jebane nakty kurwy raki psują grę". Jako dowód, że nadal was boli istnienie naktów, jest wyśmiewanie ich po dziś dzień, mimo że to wszystko działo się dwa lata temu. Skoro nie chcieliście robić burd, to po co prowokowaliście przez cały tydzień? Początkowo was ignorowaliśmy i daliśmy się wreszcie sprowokować, aby odpowiadać wam tym samym (wciąż nie tak ostro i bez przekleństw). Nie ma sensu zgrywanie jakiejś ofiary z waszej strony, gdy tak daleko wam do niej brakuje. Podsumowując: sytuacja jest bardzo prosta, powinniście dać sobie siana i również spójrzcie na siebie, a nie szukacie winy po jednej stronie barykady. My wtedy również przestaniemy odpowiadać na wasze zaczepki. To tyle z mojej strony, liczę, że wszyscy się uspokoimy i zrozumiemy, że nie zawsze druga osoba jest winna, bo każdy z nas ma brud za uszami.
  9. Nikt nie lubi dostawać CK, a gdy łatwo jest je wyrwać ludzie szybko tracą chęć do gry. W sytuacjach gracz - gracz powód do CK zawsze powinien być poważny, przeważnie zagrażający życiu bądź statusowi postaci albo zwykłej zemście, bo mi kumpla zabito, ale muszę wiedzieć, kto to zrobił, najlepiej odpowiedni dowód w postaci SSa i na forum. Jednak w takich wypadkach trzeba się również nastawić na niepowodzenie równoznaczne ze śmiercią naszej postaci, bo co innego można zrobić z kimś, kto chce nas zabić? W przypadku epizod/GM - gracz sytuacja wygląda trochę inaczej i temu też warto poświęcić odrobinę uwagi. Jakby nie spojrzeć, może być równie, a nawet bardziej frustrującym wydarzeniem, w którym odbierana jest nam możlwość jakiegokolwiek zapanowania nad sytuacją. Raczej nikt nie spodziewa się przeżyć skacząc na trolla czy do gniazda pełzaczy samemu, jednak niektórzy GM mają wywalone jajca jak wygląda sytuacja, w której gracz otrzymuje BW. Przedstawię to na przykładach z ostatniej edycji GRP, gdzie CK można było dostać za samo widzimisię. 1. W pewnym momencie zrespiono za mną 10 pełzaczy bez jakiegokolwiek ostrzeżenia - no i kosteczka. CK nie dostałem, ale niesmak pozostał. Niby zadanie z kopalnią, ale nie wchodziłem do środka, a pełzacze miały za zadanie walczyć z tymi w środku. Po prostu ustawiono je tak, aby nie respiły się obok graczy w szybach, ale na kostke życia starczy. 2. Zadanie na start serwera, zwykli złodzieje z karczmy, a trudność wykonania: najemnik. No i tak posypały się pierwsze 5 CK, jeśli dobrze pamiętam. Zachęcające, prawda? 3. Kompletna ignorancja ze strony niektórych mistrzów gry na możliwości graczy, np. zadanie z nochaczem, który był na poziomie szefa bandy/wyższym, a wprawdzie był kretem zdolnym okradać głównie zmęczonych, wręcz padniętych od pracy kopaczy. Przechodząc do sedna sprawy, wiele zadań na takim GRP było wręcz nastawione na wbijanie CK graczom, co oczywiście zniechęcało równie szybko co beznadziejna gospodarka. Nie ma sensu popełniać tych samych błędów ani traktować graczy za ostro. RP gramy po to, aby odpocząć od rzeczywistości, zrelaksować i spędzić miło czas z innymi graczami. Osobiście uważam, że żadne zadanie, nieważne jak niebezpieczne, nie powinno odbierać możliwości szansy na przeżycie (mam na myśli bw=instant ck). Powinny równiez istnieć zadania, przy których CK się nie dostaje mimo BW, aby nie odstraszać graczy, bo to głupota i bezsens stracić życie tylko dlatego, że GM przesadził ze statystykami przeciwnika czy też innej sytuacji, z której można się wydostać. Mowa oczywiście o zadaniach o poziomie trudności łatwy-półśredni. Krótka informacja w wątku z zadaniem o skutkach negatywynch w razie podjęcia się zadania wystarczy, dzięki czemu wszystko byłoby zrozumiałe w razie przykrych zdarzeń. Jest jeszcze sprawa medyków, którzy zawsze, ale to zawsze w takich sytuacjach byli kompletnie ignorowani i dosłownie bezużyteczni - przecież ktoś doświadczony nie miałby aż tak wielkich problemów, żeby odratować człowieka. Fajnie by było, gdyby rozwiązywano to w miarę prosty sposób, przykładowo pny za profesję medyka, co pozwala nam odratować gracza, ale nie zawsze musi się udać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...