Skocz do zawartości

Imperator

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

43 Neutralny

Ostatnie wizyty

502 wyświetleń profilu
  1. Imperator

    Drogodar; bękart z Myrtany

    Nawet fajne przedstawienie postaci, szkoda tylko, że takie krótkie. Może dałoby radę nałożyć na tekst wino i dać kawałki, tzn: Urywki historii.
  2. Imperator

    Spis sugestii oraz problemów

    Część graczy zwiedza wyspę na lewo i prawo unikając potworów, nie czując (Nie biorąc pod uwagę kompletnie zagrożenia związanego z takimi wypadami). Dlatego też wysuwam propozycję, aby wszelkiej maści potwory, zwierzęta i cała reszta tałatajstwa miała wpisane procent szans na wbicie character kill postaci (Uzależnione od tego, jak silny i niebezpieczny to stwór, zwiększy to zagrożenie i poczucia tego, że coś może jednak pójść nie tak, nie wliczając prostego bruttally wounded) i co ważne, zwiększona częstotliwość lub zmiana pozycji potworów w taki sposób, aby trudniej było ich unikać. Nie duża szansa, ale jakaś musi być. Np: Myśliwy ma znacznie większą szansę przeżycia takiego spotkania od zwykłego obdartusa z miasta. (Tzn: Wziąć pod uwagę profesję postaci) np: Wilk wbija bw obdartusowi, ten ma powiedzmy 30% szans na Ck, a myśliwy 5% (Przykład)
  3. Imperator

    pomocy

    Serwer startuje w piątek o godzinie 20:00 aktualnie nie jest dostępny.
  4. Klasztor na wyspie Archolos Historia tego miejsca zatarła się zbiegiem czasu, stając się legendą, o której mogą szeptać już tylko ci, których od dawna nie ma wśród żywych. Piętno tych zdarzeń odbija się echem w wieczności, mimo iż opowieść przemilczano przez pergaminy, ci, którzy żyją dziś wewnątrz klasztornych murów, być może zdają sobie sprawę z wydarzeń jakie miały miejsce w tej krainie, setki lat temu gdy pradawni czczący Innosa pozostawili po sobie niezatarte piętno wznosząc świątynie, które stały się azylem dla ludzi szukających bezpiecznej przystani w czasach gdy zło zesłane na świat przez boga ciemności pustoszyło świat. Być może ten, kto chciałby usłyszeć historię, poznałby opowieść o odkryciu ruin, na których powstała ta świątynia, wzniesiona na zgliszczach tego, co dawno temu zostało zniszczone. Ruiny prawie zapomniane i nieodwiedzane do chwili gdy magowie ognia przebyli morze na zaproszenie rodu z Archolos, który to opłacił i wybrał miejsce na przyszły klasztor, uznając, iż magowie będą istotnie ważni dla wciąż rozwijającego się miasta, niewątpliwie mądre posunięcia, o czym zaświadczyć mogą przyszłe wydarzenia jakie miały miejsce na wyspie. Odkąd rozniosło się w mieście i w świecie przez głupie bajania mieszczan, znajdują się tacy co to myślą, że plagę zesłali bogowie na niepokorny lud zatracający prawdziwą wiarę w Innosa. Mówią również niekiedy o skrzyniach wypełnionych skarbami skrzętnie skrytych przez barbarzyńców w czeluściach gór. Znalazło się wielu głupców ignorujących ostrzeżenia magów, samozwańczych bohaterów marzący o bogactwie majaczącym się na horyzoncie. Być może ten, kto chciałby usłyszeć bajkę musi zawierzyć bajaniom głupców, jakoby relikt z przeszłości ukryty głęboko w podziemiach klasztoru był przyczyną plagi nawiedzającej Undabar. Obiekt ten jest jednym z kilku głównych ośrodków magii na świecie, zachowanych w rękach ludzi do dnia dzisiejszego. Istnieje w tym miejscu wyjątkowo silna emanacja magii, wzmacniana przez aurę nieznanego, zdaje się, iż tutejsi magowie poczynili pewne odkrycia i ukryli swe sekrety głęboko w najciemniejszych zakamarkach klasztoru na wzgórzu, do którego wstęp mają tylko ci, którzy oddali swe życie po wieczne czasy bogowi ognia. Teraźniejszość: Klasztor odgrywa znaczącą rolę w społeczeństwie, gromadząc wokół siebie ludzi wykształconych, obdarzonych magicznymi mocami. Magowie służą radą oraz pomocą magiczną. Chętnie dzielą się swoją wiedzą, szkoląc nowicjuszy na przyszłych magów. W murach klasztoru każdy po otrzymaniu odpowiedniego pozwolenia może prowadzić eksperymenty magiczne, unikając niechęci i niepotrzebnych utarczek z gawiedzią nierozumiejącej potęgi magii. Niektórzy magowie poświęcają swoje życie, by móc głosić słowa Innosa wśród pospólstwa, będąc ich przewodnikami duchowymi. Do podstawowych usług klasztoru należy prowadzenie lecznicy w mieście, przez większość czasu za drobną opłatą z jedno dniowym wyjątkiem, kiedy to przyjmuje najbiedniejszych za darmo. Chętni magowie i nowicjusze prowadzą szkółkę w sobotę dla każdego w której przez kilka godzin uczą: czytania, pisania, podstawowej matematyki, historii, znajomości roślin oraz wszystkiego co wiedzą o bogach, a za opłatą poszerzają swój zakres usług o wybrane dziedziny nauki. Produkcja oraz sprzedaż zwojów i mikstur należy do podstawowych działań klasztoru. Arcymistrz kręgu ognia na wyspie Archolos: Casthar był jednym ze znamienitych magów pochodzący z Myrtany. Wraz z innymi magami, wyruszył na Archolos, gdzie miał założyć klasztor. Podczas pobytu na wyspie prowadził rozliczne wykopaliska, odkrywając głęboko zakopane skarby minionej epoki. Od czasu plagi nieumarłych, blokującej skutecznie wszelkie szlaki w góry. Casthar odczuwając zło czające się w górach, poświęcił swe życie badaniom natury plagi. Gdy pojawił się ,,kwiat” rycerstwa wyspiarskiego na próżno zdały się tłumaczenia, wręcz błagania arcymistrza, by sir Dariusz Kraus wstrzymał swe siły i ustąpił do czasu zakończenia badań, następnego dnia rzeka spłynęła krwią, budząc trwogę w sercach mieszkańców miasta. Dziś skupia się przede wszystkim na walce z plagą nieumarłych. Kustosz biblioteki klasztornej: Nestor, w przeciwieństwie do arcymistrza kręgu ognia Casthara, pochodzi z Archolos, a mianowicie z Wiltmarku, do którego klasztor został przyłączony. Wraz ze swymi braćmi w wierze prowadził wykopaliska na wschodzie od miasta, w pradawnej twierdzy Undabar, odkrywając nowe znaczenie odnalezionego tam języka runicznego. Runy fascynowały go od zawsze swą enigmatyczną aurą i uniwersalnymi sposobami użytkowania. Nic więc dziwnego, że wiele czasu spędzał na przeszukiwaniu klasztornych zbiorów celem rozszerzenie swej wciąż niewielkiej wiedzy. Nestor do dziś pełni rolę kustosza klasztornej biblioteki, skryby, a także nauczyciela języka runicznego.
  5. Imperator

    Pożyjemy, poczekamy.

    Moim zdaniem cztery godziny i trzydzieści minut będzie idealnym kompromisem, pomiędzy dniem a nocą.
  6. "Pewnego deszczowego dnia, zakapturzona postać przemknęła pomiędzy straganami, przekrzykującymi się poważnymi kupcami o ceny towarów, dziewkami prezentującymi swe nadobne ciała, pijusami napełniających swe bebechy sławetnymi trunkami z lokalnych winnic, których nazwy trudno spamiętać. Gdzieś na uboczu para strażników interweniowała w bójce, próbując przerwać burdy, nie wykonując żadnych agresywnych ruchów, aby nie zaogniać sytuacji, do miasta właśnie wrócili łowcy ze swoją zdobyczą, gdzieś w tym tłumie znikła zakapturzona postać, a na tablicy ogłoszeń zawisło nowe ogłoszenie."
  7. Imperator

    Zwolennicy ognia

    Więc tak podoba mi się pomysł, przedstawienie, tekst i zarys tła fabularnego. Jako Mag liczę na interesującą interakcję między naszymi postaciami. Możemy ustalić początkowy stosunek na linii gildia-zwolennicy ognia lub bezpośrednio rozegrać wszystko drogą IC- W każdym bądź razie do zobaczenia w grze.
  8. Imperator

    Kilka słów o nienawiści ...

    Najmądrzejszy ma w d*pie dramy z internetu i nie miesza się w takie rzeczy, bez spin na luzie podchodzi do gry i wszytko będzie w porządku. Zero zaangażowania w gówno burze i nie ma problemu. Pozytywnie do ludzi i będzie dobrze.
  9. Zgadzam się z panem wyżej, biały kolor na moim przyciemnionym ekranie świeci się jak psu, wiadomo co. Przez co trudno abym mógł bez problemu przeczytać historię postaci.
  10. Imperator

    [Łuczarz] "Łuki na sztuki"

    Po pierwsze za mało informacji o samym biznesie. Po drugie o samej postaci, myślę, że wystarczy, tyle ile jest. Dodaj jakąś grafikę, jeśli nie masz do tego odpowiednich umiejętności skontaktuj się z którymś z grafików na discord i poproś o wykonanie czegoś wpasowującego się w klimat projektu. Tyle z mojej strony, powodzenia.
  11. Imperator

    ❌Ród von Steinfuhrer

    Nie da się powiększyć drzewka, bardzo szkoda, Sigmar kojarzy mi się zbyt mocno z Warhammerem. A sam tekst, nawet dobrze się czyta.
  12. Imperator

    Gerduin Rdzawo Brody

    Jak dla mnie: Zbyt mało tekstu na tak dużą ilość obrazków. Sam tekst ujdzie.
  13. Nooo, tak wyczerpałeś temat organizacji, nawet nie wiem od czego zacząć.. Weź dodaj coś wincyj.
  14. Imperator

    [Mag] Quentim

    Tak jak wyżej, popraw estetykę podania. Zmień obrazki, dostosuj je lepiej w prostych programach graficznych lub zapytaj kogoś czy nie mógłby ci pomóc, wydaje mi się że raczej zależy im bardziej na tym aby opisać co wniesiesz do gry jako mag(gildia magów). Jako konkurent na to stanowisko trudno abym oceniał twoją pracę ale myślę, że rzeczy które wymieniłem dobrze by było abyś poprawił, zawieszając wyżej poprzeczkę swoim podaniem. W każdym bądź razie powodzonka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...