Skocz do zawartości

Valeran

Mentor
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11 Neutralny

Ostatnie wizyty

191 wyświetleń profilu
  1. OCHOTNICY ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Właściciel farmy poszukuje chętnych ludzi do pomocy w odbudowie jej zniszczeń dokonanych podczas ostatniego ataku bandytów. Każdy może liczyć na godziwe wynagrodzenie.
  2. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Wprowadź hasło
  3. Valeran

    My name is...

    Estaban... Esteban.... coś mi ten nick świeci w głowie. Jak mieliśmy ze sobą styczność to serdecznie witam. A jak nie to.... również witam
  4. „Karczma pod Rozpędzonym Dzikiem” jest stara jak sam Wiltmark. Wszyscy mieszkańcy znają już historię budynku. Nowo przybyłych zastanawia jego nazwa oraz dzik, wiszący nad wejściem do karczmy. Opowieść zaczyna się za czasów Borcha I, w momencie, kiedy jego imponujący dwór został wybudowany w centrum Archolos. Na malowniczej wyspie wielu chciało znaleźć, chociaż małe miejsce dla siebie, jedną z takich osób był Verdylan. W trakcie prężnej budowy osady doszło do ataku dzika. Spłoszone zwierzę znalazło się w mieście, uciekając przed myśliwym, który chciał go zabić. Nie wszyscy zdołali otrząsnąć się z szoku, po zobaczeniu dzikiej bestii w środku miasta, jednak Verdylan zachował zimną krew. Szybko złapał włócznie stojącą obok niego i cisnął nią w zwierzę. Niedługo po tym, dzik padł. Po otrząśnięciu się z szoku reszty świadków tego wydarzenia, zauważono, że broń Verdylana przebiła kark dzika na wylot. Dodatkowo prosto przed zwierzęciem stał Borch I. Władca, po krótkim rozglądnięciu i zorientowaniu się, kto stoi za bohaterskim czynem, rzekł do Verdylana: Uratowaliście mnie! Nawet nie zdążyłem wyjąć miecza! Jak się nazywacie? – Zwrócił się do Verdylana klepiąc go po ramieniu. Nazywam się Verdylan – odpowiedział spoglądając na truchło dzika Kawał bestii, macie dość dobry zamach. -Podszedł do ciała, po czym kopnął je kilkakrotnie. – Jesteście jednym z uchodźców, jakie macie plany? Wiele już przeżyłem – powiedział dumnie Verdylan – Miałem zamiar założyć karczmę … Rewelacyjnie! -Przerwał dość szybko były rycerz – W zamian za twoje bohaterstwo oraz odwagę, skarbiec miejski sfinansuje budowę karczmy. Będzie ona symbolem tego wydarzenia! Verdylan nie zdążył podziękować gdyż Borch odwrócił się i udał się do swojego dworu. Chwilę później Verdylan otoczony był przez tłum ludzi, wielu z nich chętnych było do pomocy, jednak byli też tacy, którzy chcieli zobaczyć tego bohatera na własne oczy. Ta, krótka historia jest genezą pochodzenia nazwy samej karczmy "Pod Rozpędzonym Dzikiem". Budowa przybytku rozwijała się wraz z osadą. Początkowo, struktura karczmy nie była imponująca. Składał się na nią mały, drewniany budynek, który dopiero po dobrych kilku latach, zyskał kolejne piętro. Czas płynął, a społeczeństwo i władcy Wiltmarku wraz z nim. Sama gospoda pozostawała pod wpływem czasu. Biznes przechodził z ojca na syna, gdzie każdy kolejny właściciel dodawał coś od siebie do rodzinnej karczmy. Jeden z potomków Verdylana pokusił się o wprowadzenie rzeczy mocno kontrowersyjnej, a konkretnie, hazardu. Pojawiły się dodatkowe miejsca ze stołami, na których umieszczone zostały kubki z kośćmi. Obecnie "Karczma pod Rozpędzonym Dzikiem" znajduje się w posiadaniu Valerana. Ludzie przybywają do przybytku, aby zaspokoić swój głód lub pragnienie. Są też tacy, którzy przychodzą ze słowem „ile?”. Ci konkretni goście, są odsyłani do specjalnej izbie w karczmie, gdzie w ciszy i spokoju, mogą oddać się grze w kości, która potrafi wzbogacić. Gracze pochodzący z różnych warstw społecznych mogą liczyć na świetną obsługę w postaci wykwalifikowanych krupierów i ochrony karczmy. Do głównych rozrywek należą: Oszust (Kościany poker) Ruletka BlackJack Każdy gracz chcący usiąść do gry płaci pojedynczą monetę krupierowi za jedną rozgrywkę. Zasady Gry: 1.Oszust Pojedyncza gra zawiera od 2 do 4 rund, za to pojedyncza runda 2 rzuty. Najpierw ustalana jest stawka między przeciwnikami, potem krupier decyduje, kto zaczyna pierwszy. Remisy są możliwe i nie mają żadnych konsekwencji, tylko wymagają rozegrania dodatkowej rundy. Zwycięzcą jest gracz posiadający najlepszy wynik. Tylko wygrany może zgarnąć całą pulę. Znaczenie układów kości: Nic – pięć nietworzących żadnego układu oczek. Para – dwie kości o tej samej liczbie oczek. Dwie Pary – dwie pary kości, o tej samej liczbie oczek. Trójka – trzy kości o tej samej liczbie oczek. Mały Strit – kości pokazujące wartości od 1 do 5, po kolei. Duży Strit – kości pokazujące wartości od 2 do 6, po kolei. Full – jedna para i trójka. Kareta – cztery kości o tej samej liczbie oczek. Poker – pięć kości o tej samej liczbie oczek. W przypadku takich samych układów kości u obu graczy, wyższe wartości kości przeważają, np. jeśli masz dwie trójki, a twój przeciwnik dwie czwórki, on wygrywa. Pozostałe kości mogą być brane pod uwagę, jeżeli obaj gracze mają takie same układy z takimi samymi kośćmi, np. ty i przeciwnik macie po cztery szóstki, jednak ty masz trójkę, jako piątą kość a twój przeciwnik jedynkę — ty wygrywasz. Z tego też względu, remisy występują w bardzo rzadkich przypadkach, a mianowicie wtedy, gdy obaj gracze mają pięć identycznych kości. Takie sytuacje wymagają dodatkowej rundy. Stawka dowolna. W stawkach wynoszących 30 sztuk lub więcej, karczma pobiera 10% wygranej. 2. BlackJack Blackjack to jedna z najpopularniejszych gier kościanych na wszystkich wyspach i kontynentach. Gra jest czasami nazywana Oczko lub 21, co jest nawiązaniem do celu gry, którym jest uzyskanie ręki o łącznej wartości 21. Gracze konkurują pomiędzy sobą, albo grają z krupierem. Jeśli gracz podczas pierwszego rozdania, osiągnie sumę powyżej 21, automatycznie przegrywa, a stawka trafia do oponenta. Do gry używamy czterech kości. Stawka dowolna. Dorzucany BlackJack Drugi wariant gry BlackJack. Dalej celem gry jest uzyskanie wartości 21. Gracze konkurują pomiędzy sobą, albo grają z krupierem. Każdy z graczy na turę rzuca jedną kostką po czym sumuje wyniki ze wszystkich tur. Gra się kończy dopóki któryś z graczy nie osiągnie wyniku 21 lub gdy zostanie ostatni z graczy który nie ma wyniku większego niż 21. Co turę stawka zwiększa się o 5 monet. Kiedy gra więcej niż 2 graczy to każdy może raz spasować na grę, ale wrzuca wtedy monety do puli. W innym wypadku pasowanie oznacza przegraną. Stawka dowolna. Karczma pobiera 15% wygranej 3.Ruletka Gracze gromadzą się wokół stołu, na którym znajduje się machina. Obstawiają liczby od 1 do 36. Jeśli żaden z graczy nie trafi w liczbę, cała pula trafia do krupiera. Jeśli któryś z graczy trafi w liczbę, wygrywa czterokrotność pieniędzy, które wpłacił, aby wziąć udział w grze. Minimalna stawka, to 10 sztuk złota. 4.Farkle Celem tej dwuosobowej gry jest zdobycie jako pierwszy określonej liczby punktów. Gracz w czasie swej tury rzuca sześcioma kostkami. Punkty zyskuje się za każdą wyrzuconą 1 lub 5 i każde 3 kostki o tej samej ilości oczek. Kolejka zaczyna się zawsze od wyrzucenia wszystkich sześciu kostek. Potem gracz wybiera i pozostawia sobie punktujące kostki. Zawsze przynajmniej jedna musi zostać odłożona. Następnie gracz rzuca pozostałymi kostkami i sytuacja się powtarza. Kombinacje punktów liczy się po aktualnym rzucie, a nie po całej kolejce. Kluczowe jest to, że gdy w rzucie nie będzie żadnej punktującej kostki, gracz traci kolejkę oraz wszystkie zdobyte w niej punkty, a grę rozpoczyna przeciwnik. Dlatego też, należy tak kalkulować ryzyko, aby ukończyć swoją kolejkę nim zbytnio wzrośnie prawdopodobieństwo, że żadna kostka nie przyniesie punktów. Dobrze jest również przemyśleć czy warto po rzucie odłożyć wszystkie punktujące kostki. Im większą ilością kości rzucasz, tym większa jest szansa na uzyskanie wyniku. Punktacja jest następująca: 100 punktów 50 punktów Za trzy z rodzaju zdobywa się 100 punktów razy ilość oczek. np.warte jest 400 punktów to 1000 punktów. Cztery lub więcej z rodzaju są warte dwukrotną sumę punktów za trzy z rodzaju, czyli 800 punktów,warte są 1600 punktów itd. to 1500 punktów to 500 punktów to 750 punktów Liczba punktów do zdobycia w grze aby wygrać zależy od ustalonej stawki: 25-50 sztuk złota: 2000 punktów, kasyno pobiera 10% wygranej 50-100 sztuk złota: 3000 punktów, kasyno pobiera 15% wygranej 100-150 sztuk złota: 4000 punktów, kasyno pobiera 20% wygranej W momencie stawki na tzw. „granicy” jak 50 sztuk złota, gracze mogą wybrać do ilu punktów grają.
  5. Valeran

    Access Voliaton

    Nie mam tyle palców aby przeliczyć ile razy wszystko przeinstalowywałem na różne sposoby Niestety tryb okienkowy również nie pomógł, ja mam wersje z gog'a oraz pliki zwykłej wersji, na obu to samo :V
  6. Valeran

    Access Voliaton

    Hej. Niestety przy próbie połączenia się na serwer lub włączenia nowej gry na singlu dostaje tego crasha: Wszystko mam zainstalowane. Kombinowałem z wchodzeniem na serwer z systempackiem, bez systempacka, z dx11 itd... I zawsze jest ten sam crash,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...