Skocz do zawartości
Grim

Popijemy, zobaczymy.

Recommended Posts

 

 

Witajcie. podczas ostatniej spekulacji na discord, razem z paroma użytkownikami zastanawialiśmy się nad systemem pijaństwa. Sam pomysł nie wprowadzi do gry nic nadzwyczajnego, lecz z pewnością pomoże w budowaniu imersji grając w karczmach. Mianowicie przeglądając ostatnio animacje chodzenia w SMM, natrafiłem na chód pijaka. Jest to animacja wyciągnięta z Wiedźmina 2, możecie ją zobaczyć między innymi tutaj: 

 

(Chodzi o postać mówiącą "Odrin! Mordo ty moja!"). 

Spoiler

 

 I jeśli będzie to konieczne to wrzucę również jak wygląda w samym gothicu. 

 

...

 

Drugim aspektem byłoby dodane efektu, coś jak ten po spaleniu bagiennego ziela. Bujanie się kamery, jakieś zawirowania, pozwoli to jeszcze bardziej zobrazować fakt, że jesteśmy pijani.

 

 

...

 

Dobrym pomysłem (o ile nie zajmie to wieków i jest to w ogóle możliwe) byłoby - jak trafnie zaproponował na discordzie jeden z użytkowników - 

w WoWie, jak się upijesz, to jeszcze przekręca wypowiedzi postaci. Np. na: Grimmm, w WoFie, yy-jak się, hic!.. upijeszzz, to jeszzzcze, pszzzekręca, hic!.. wypowiesii possstaci, hic!..."

Moim zdaniem jest to świetny pomysł, który nie tylko doda imersji, ale też narzuci pewien przymus bycia pijanym.

 

Ostatnią propozycją jest po prostu MK. Ale do rzeczy:

 

 

...

 

 

Cały system widziałbym w poziomach. Jakich poziomach zapytacie? Ano to bardzo proste - po wypiciu X ilości alkoholu, system narzuca na nas pewne efekty na określony czas:

 

1. Wypijamy 2 kufle piwa, dwie lampki wina lub dwa kieliszki wódki - nałożony zostaje na nas efekt chwiejnej kamery.

2. Po spożyciu kolejnej dawki alkoholu, nasza postać nie potrafi biegać i chwieje się. (załącza się styl chodzenia pijaka).

3. Kolejne kolejki alkoholu sprawiają, że nasza postać przekręca swoje wypowiedzi wbrew naszej ingerencji OOC.

4. Koniec końców zbyt duże spożycie alkoholu doprowadzi nas do tzw. odciny. W tym momencie nasza postać doznaje - nazwijmy to - Memory Kill i działa to w podobnym przypadku jakby zbiły nas NPC. 

 

 

Zapraszam do dyskusji.

 

 

 

 

  • Like 7

Podziel się tym postem


Link to post
Share on other sites

Dobry pomysł, szkoda tylko, że będę chodził tak po mieście 24/7 z moim synalkiem kochanym faken kocham was widzowie subujcie 

  • Like 1

Podziel się tym postem


Link to post
Share on other sites

Zgłosiłem ten sam pomysł. Jest w planach  na przyszłość, ale nie ma wysokiego priorytetu. 

 

  • Like 1

Podziel się tym postem


Link to post
Share on other sites

Wypicie zbyt dużej ilości alkoholu mogło by kończyć się również rzuceniem na postać efektu zaklęcia "Sen", oczywiście bez wizualnej otoczki czaru, sama animacja i wyłączenie z gry.

Podziel się tym postem


Link to post
Share on other sites
Gość
Ten temat jest teraz zamknięty dla dalszych odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...