Skocz do zawartości
Lechu2375

komenda sprobuj

Recommended Posts

witam proponuje dodać komende  /sprobuj, czynność ma szansę się  udać w 50%. Wpisywanie /los jest nieporęczne.

Format: **Ramon odniósł sukces próbując zachować równowagę.** 

Jestem zdania, że  umili to graczom rozgrywkę i będzie bardzo przydatne.

 

Podziel się tym postem


Link to post
Share on other sites

Wpisywanie /los jest krótsze, szybsze, wygodniejsze i po prostu jest (to też jest argument, bo po co zmieniać coś, co już działa). Jeżeli już gmerać przy komendach, to od /sproboj, krótsze jest /proba, a jeżeli naprawdę sterujesz się poręcznością, to /test ma jeszcze mniej liter, a w dodatku wszystkie klawisze tekstu komendy są blisko siebie.

Format, który proponujesz nie ma racji bytu - automatyczna komenda nie może uwzględniać kontekstu jej wywołania, bo skąd gra ma wiedzieć, czy akurat zachowujesz równowagę, próbujesz zadowolić prostytutkę zanim sfiniszujesz, czy też utrzymać bąka przed wypuszczeniem w towarzystwie...
Jeśli już, to musiało by być:

**Twoja postać odnosi sukces.** albo **Twoja postać ponosi porażkę.** z 50% szans na sukces.
 

Ale co gdy masz większe albo mniejsze szanse niż 50%? Lepiej wpierw ustalić, że, np. 1-30 to sukces i losować 1-100.

 

  • Like 1

Podziel się tym postem


Link to post
Share on other sites

W tym formacie chodzi o to że komenda "/sproboj TREŚĆ" która pojawiała się już na tej platformie ma wygląd wyjściowy:

**NAZWA POSTACI  odnósł sukces próbując TREŚĆ**

  • Like 1
  • Thanks 1

Podziel się tym postem


Link to post
Share on other sites

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...