Skocz do zawartości
Marcus

Ulveflokk - Kasta Wojowników

Recommended Posts

Ulveflokk.png.0ffc90ce8cc1e7866d10ab750858cf9c.png

Ulveflokk - Kasta Wojowników

(Ścieżka Baldara)

 

Ulveflokk to trzon elitarnych, uduchowionych wojowników Undabaru, zwanych inaczej Wilczą Rodziną. Podtrzymują starą tradycję wojowników pobłogosławionych przez Baldara. Odziani w futra drapieżnych zwierząt ruszają do walki z jego imieniem na ustach, nie zważając na rany i ból. Charakteryzują się niemalże nadludzką wytrzymałością i umiejętnościami we władaniu orężem. Nie każdy zdolny jest przetrwać ich treningi i rytuały, dlatego też, pomijając szkolących się od młodego wieku Undabarczyków, jedynie doskonale wyszkoleni i sprawdzeniu w boju Hjertefolk - Krwawe Topory - otrzymują możliwosć dołączenia do klanu Ulveflokk.

 

Klan dzieli się na dwa kręgi, zewnętrzny krąg Ulfhednar i wewnętrzny krąg Berserkir, gdzie w obu przechodzi się niebezpieczne, a dla słabych wręcz śmiertelne, rytuały. Wojownik musi być nie tylko odpowiedniej tężyzny fizycznej, ale również silny duchem, gdyż rytuały te silnie wiążą wojownika z duchami przodków i dokonują w nim nieodwracalnych zmian w sferze mentalnej i duchowej.


Ulfhednar

Ulfhednarzy to wojownicy zewnętrznego kręgu wilczej rodziny. Przechodzą ciężkie treningi siłowe, kondycyjne oraz uczą się zaawansowanych technik posługiwania się orężem, utrzymując formę fizyczną na najwyższym poziomie. Tak jak wilki, Ulveflokk działają w grupie, mając na czele najczęściej członka starszyzny. Rytuał przejścia odbywa się głównie w strefie mentalnej, ale wymaga również silnego ciała. Po złożeniu ofiary Baldarowi (najczęściej z wilka) kandydat spożywa przygotowaną przez starszyznę specjalną mieszankę ziół i krwi zwierzęcia, mającą wprowadzić go w trans. Obrzędowi towarzyszą pieśni intonowane przez innych Ulveflokk. Celem jest stępienie uczuć uznawanych za słabe; strach, litość, współczucie, czy poczucie winy. Dochodzi do pewnego stopnia zezwierzęcenia, głębszego związania z naturą, gdzie wojownik staje się drapieżnikiem, skutecznym zabójcą, działającym i zabijającym zgodnie ze swoim instynktem. Dehumanizacja siebie i swojego przeciwnika sprawia, że przelewanie krwi nie wzbudza w ulfhednarach wyrzutów sumienia. Działają zgodnie z prawami natury i wolą przodków, więc nie uznają swoich akcji za niemoralne. 

 

Berserkir

Berserkir to wojownik wewnętrznego kręgu, członek starszyzny wilczej rodziny. Po osiągnięciu odpowiedniego wieku i zdobyciu wystarczającego doświadczenia ulfhednar może dostąpić zaszczytu przejścia ostatecznego sprawdzianu wytrzymałości fizycznej i psychicznej. Aby poczuć szał trawiący Baldara za życia, kandydat musi złożyć ludzką ofiarę z nieprzyjaciela Undabaru, oraz spożyć mieszankę ziół i grzybów z dodatkiem krwi nieszczęśnika. Pieśni, specjalne stroje, ceremonialne ogniska obecne podczas rytuału nadają mu posępnej, złowrogiej atmosfery. Głębokie wzmocnienie więzi z przodkami, drastycznie zmienia tego, który podjął się próby. Obrządek wzmaga agresję i wywołuje rzeczony szał, w który od tej pory berserkir będzie mógł wprowadzać się w dowolnym momencie, szczególnie przed istotnymi walkami. W trakcie szału, ciało i ramiona berserkira walczą wręcz samoczynnie, bez udziału jego świadomości. Wielu wojowników często nie pamięta przebiegu walki, odzyskując przytomność przy swoim ostatnim tchu lub zwycięstwie. Starszyzna wierzy, że rytuał pojednał wojowników z przodkami i tylko oni mogą wybrać moment ich śmierci. Wierząc w to, berserkirzy potrafią ruszyć do bitwy, bez strachu, nawet bez opancerzenia.

 

Konsekwencje rytuałów są różne (zależą od wyniku rzutów kośćmi oraz uzgodnień OOC) i mogą skutkować zmianą osobowości, wyglądu, zwyczajów oraz ogólnego zachowania. W obu obrzędach wojownicy otrzymują tatuaże, może dojść podczas nich do samookaleczeń, a w ekstremalnych wypadkach nawet śmierci. (Warto zaznaczyć, że uwolniony za sprawą specyficznej mieszanki grzybów i ziół szał nie czyni wojownika niezwyciężonym. Jego umysł zostaje oczyszczony i uwolniony, zjednoczony z wolą przodków, pozbawiony jakichkolwiek wątpliwości, strachu, nastrojony wyłącznie na 'tu i teraz', na walkę i zwycięstwo)

 

Głowa klanu Ulveflokk:

- Eivar Dziki, Jarl

 

Członkowie:

- Denis, Drengr

 

Spoiler

Klan ścieżki Baldara, zwany inaczej Wilczą Rodziną, to elitarni, niezrównani w boju, uduchowieni wojownicy Undabaru, najsilniej związani z przodkami i tradycjami. Częścią tego klanu są przede wszystkim ci, którzy trenowali w ich szeregach od najmłodszych lat, przechodząc ciężkie treningi w sferze fizycznej, mentalnej i duchowej, przygotowujące młodych wojowników do rytuałów mających pojednać ich z przodkami oraz stępić ich strach, litość i inne osłabiające uczucia, tworząc z nich skutecznych zabójców, a na dalszym etapie pobudzić również szał, podczas którego mogą uderzać w przeciwników z niespotykaną furią i siłą. Do Ulveflokk dołączyć mogą sprawdzeni w boju, silni ciałem i duchem, honorowi, kierujący się tradycjami wojownicy Hjertefolk, uznani za gotowych, by przejść mordercze szkolenie wilczej rodziny. Obrządki, które są kolejnymi etapami, włączającymi wojownika w poszczególne kręgi ulveflokk, uwzględniają składanie krwawych ofiar, a trans, w który są podczas nich wprowadzani, dokonują w nich nieodwracalnych zmian w sferze mentalnej i duchowej, a czasami również i fizycznej. Ci słabsi i nieprzygotowani mogą odnieść obrażenia, a nawet śmierć w wyniku tych rytuałów. Na klan Ulveflokk składają się dwa kręgi:

  • Ulfhednar: Wojownicy zewnętrznego kręgu wilczej rodziny, którzy przechodzą ciężkie treningi siłowe, kondycyjne oraz uczą się zaawansowanych technik posługiwania się orężem, utrzymując formę fizyczną na najwyższym poziomie. Rytuał ulfhednarów stępia ich strach, litość, współczucie, poczucie winy.
  • Berserkir: Wojownicy wewnętrznego kręgu wilczej rodziny, którzy przechodzą ostateczny rytuał, pozwalający im poczuć szał trawiący Bladara za życia, prawdziwie jednocząc się z przodkami. To nadzwyczaj agresywni, pozbawieni oporów i słabości wojownicy, topiący wrogów Undabaru w ich własnej krwi.

Autor: Solomon

Edycja: Marcus

Podziel się tym postem


Link to post
Share on other sites
Gość
Ten temat jest teraz zamknięty dla dalszych odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...